Obchodné podmienky

Zmluvné podmienky a Účel tohto dokumentu a jeho zmeny


Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len "VOP") upravujú zmluvný vzťah a podmienky používania internetovej aplikácie s názvom "Můj stavební deník" (ďalej aj "aplikace MSD"), vytvorenej poskytovateľom, vrátane dodacích a platobných podmienok.

Poskytovateľ služby si vyhradzuje právo upraviť tieto VOP a používať službu tak, aby odrážala technické, právne a akékoľvek iné zmeny v poskytovaní Služby. Poskytovateľ služby neinformuje používateľa samostatne o zmenách a aktualizáciách týchto VOP. Z tohto dôvodu odporúčame, aby si používatelia z času na čas skontrolovali text VOP na našej webovej stránke.

 

Obsah a rozsah poskytovanej služby


Internetovou aplikáciou " Můj stavební deník " sa na účely týchto VOP  rozumie poskytovanie služby (ďalej len "Služba"), ktorá umožňuje:

a) online správa elektronického stavebného denníka a používanie všetkých vstavaných užívateľských modulov tejto internetovej aplikácie, a to len registrovaným používateľom na internete, na webovom portáli poskytovateľa,

http://www.mujstavebnidenik.cz/

b) vrátane vedenia evidencie stavby, evidencie zamestnancov, evidencie mechanizácie a riadenia úloh na stavenisku.

Internetová aplikácia " Můj stavební deník" je v zmysle autorského zákona č. 121/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov autorským dielom poskytovateľa, ktorý k nej vykonáva všetky osobné a majetkové práva autora.

Poskytovateľ Služby si vyhradzuje právo zmeniť, rozšíriť alebo presunúť Službu na iné názvy domén. V prípade presunutia Služby na iné doménové mená bude Poskytovateľ vopred informovať predplatiteľa na stránkach presúvaných služieb.

 

Poskytovateľ a vlastník služby:


MCM Phomi s.r.o. založený

Smetana 2832/39

370 01 České Budějovice, Česká republika,

IČO:03324401, DIČ:CZ03324401,

zapísaná v obchodnom registri Krajského súdu v Českých Budějoviciach, oddiel C, vložka 28944 (ďalej len "Poskytovateľ").

 

Kontakty na poskytovateľov Služby


Hlavné telefónne číslo: 777694577, 777588070

Všeobecný poskytovateľ e-mailu Služby:Info@mujstavebnidenik.cz

E-mail pre reklamáciu Služby:reklamace@mujstavebnidenik.cz

 

Užívateľ služby


Užívateľom Služby (ďalej len "Používateľ") je každá fyzická osoba a každá  fyzická alebo právnická osoba  podnikajúca, ktorá súhlasí s týmito VOP ako celku, zaregistruje sa  na používanie Služby prostredníctvom registračného formulára na webovej stránke Poskytovateľa a uhradí cenu predplatného Služby podľa platného cenníka poskytovateľa. Registrácia sa vykonáva online na webovej stránke poskytovateľa

https://www.mujstavebnidenik.cz/registrace

 

Skúšobná prevádzka


Poskytovateľ umožňuje novému používateľovi využívať Službu po dobu 14 dní bezplatne v skúšobnom režime, a to po vyplnení registračného formulára. Vyskúšaním Služby nemá Používateľ žiadnu povinnosť zaplatiť poplatky, ak sa rozhodne nepoužívať Službu po uplynutí lehoty 14 dní od prvého prihlásenia. V prípade, že Používateľ odmietne prejsť do plateného režimu po uplynutí 14-dňovej skúšobnej doby, Poskytovateľ si vyhradzuje právo vymazať registračné údaje a údaje vytvorené Používateľom v Službe počas skúšobnej doby.

 

Kontaktné a fakturačné údaje používateľa

Užívateľ je povinný pravdivo vyplniť svoje kontaktné údaje pre účely fakturácie Služby a komunikácie s Poskytovateľom. Používateľ je povinný neustále aktualizovať svoje kontaktné údaje. Poskytovateľ nezodpovedá za škody spôsobené nepravdivým alebo neúplným vyplnením kontaktných údajov. Ak Používateľ v registračnom formulári uvedie nesprávne, nepresné a/alebo nepravdivé údaje, zodpovedá Poskytovateľovi za škodu tým spôsobenú.

Rozsah požadovaných fakturačných údajov:

e-mail, meno a priezvisko, fakturačná adresa, telefónne číslo používateľa, v prípade podnikateľských subjektov aj názov podnikateľa, IČO, IČ DPH, adresa sídla a miesta podnikania používateľa.

 

Okamih vzniku zmluvného vzťahu medzi poskytovateľom a užívateľom Služby


Zmluvný vzťah medzi poskytovateľom a užívateľom služby vzniká zaškrtnutím políčka "Súhlasím s obchodnými podmienkami", ktoré užívateľ vyplní pri registrácii účtu v  aplikácii "Môj stavebný denník" (ďalej len "MSD") a je záväzný pre obe strany.

Všetky funkcie Služby sú pre  Užívateľa  prevádzkované Poskytovateľom v okamihu, keď Poskytovateľ dostane od prevádzkovateľa platobnej brány informáciu o úhrade predplatného Služby alebo následne informáciu o zaplatení predplatného na ďalšie obdobie.

 

Elektronický podpis


9a) Vyhláška č. 499/2006 Z. z. o stavebnej dokumentácii, príloha č. 16 časť "C", bod 3 upravuje, že:

"Ak sú vlastníkmi elektronického podpisu všetky oprávnené osoby, stavebný denník sa môže viesť v elektronickej podobe."

Elektronický podpis (certifikát, súkromný a verejný kľúč) sa vytvorí pre každého používateľa v čase registrácie a je spojený s používateľom jeho viazaním v databáze MSD.

Rovnaký postup platí aj pre iné osoby, najmä pre osoby uvedené v § 157 ods. 2 zákona č. 183/2006 Z. z., stavebný zákon, v znení neskorších predpisov, ktorí budú vykonávať zápisy do elektronického stavebného denníka a pre ďalšie osoby oprávnené vykonávať úlohy správneho dozoru na stavbe podľa osobitných právnych predpisov.

9b) Ak je výstupom zo  stavebného denníka  elektronický dokument, ktorým  signatár alebo iná osoba koná právne v  súvislosti  s výkonom svojich právomocí,  na podpísanie takéhoto dokumentu elektronickým podpisom je možné  použiť len uznaný elektronický podpis.Kvalifikovaný elektronický podpis je zdokonalený elektronický podpis založený na kvalifikovanom certifikáte pre elektronický podpis alebo kvalifikovaný elektronický podpis (§ 6 ods. 1, 2 zákona č. 297/2016 Z. z. o dôveryhodných službách pre elektronické transakcie).

Prehľad kvalifikovaných poskytovateľov certifikačných služieb a ich kvalifikovaných služieb podáva napríklad Ministerstvo vnútra TU (externý odkaz)
_______________________
Vysvetlivky k bodu 9b:
VEREJNOPRÁVNI SIGNATÁRISÚ OSOBY UVEDENÉ V § 5  zákona č. 297/2016 Z. z.
a) štát, územný samosprávny celok, právnická osoba zriadená zákonom alebo právnická osoba zriadená alebo zriadená štátom, územný samosprávny celok alebo právnická osoba zriadená zákonom (ďalej len "verejný signatár"), alebo
b) osoba neuvedená v písmene a) pri výkone svojich právomocí.
V zmysle § 5  zákona č. 297/2016 Z. z. o dôveryhodných službách pre elektronické transakcie)  verejný podpis vždy používa kvalifikovaný elektronický podpis.

PRÁVNY ÚKON VOČI VEREJNÉMU SIGNATÁROVI
Právny akt je prejavom vôle uznanej právnym poriadkom, ktorý je zameraný na vytvorenie, zmenu a zánik práv a povinností. Ide o subjektívnu právnu skutočnosť (podmienenú konaním právnickej osoby) a v súlade so zákonom.

Právnym úkonom voči signatárovi sa teda bude  rozumieť len  dokument obsahujúci prejav vôle smerujúci k vzniku, zmene a zániku práv a povinností voči osobám uvedeným v § 5 zákona č. 297/2016 Z. z. o dôveryhodných službách pre elektronické transakcie (t. j. voči štátu, územnej samosprávnej jednotke a pod. – pozri vyššie). Takýto dokument, ak ide o výstup zo stavebného denníka, bude musieť byť podpísaný zaručeným elektronickým podpisom na základe kvalifikovaného certifikátu.

Jednoduchý registračný zápis do stavebného denníka, ako je zoznam náradia, zoznam osôb prítomných na stavenisku, záznamy o meniacom sa počasí a pod., nepochybne nebude právnym úkonom.

Úloha používateľa v elektronickom stavebnom denníku


V okamihu, keď si registrovaný užívateľ, ktorý využíva službu v platenom režime, vytvorí v aplikácii nový elektronický stavebný denník, sú tomuto používateľovi a ďalším osobám s prístupom k tomuto denníku pridelené úlohy "Správca stavebného denníka" (ďalej len "SD") alebo "Používateľ SD". Obsah týchto rolí z hľadiska prístupu k zavedenému SD, čítania, úpravy, zápisu a vymazania údajov je popísaný v prevádzkovej dokumentácii  Služby.

 

Rozsah licencie na používanie služby


Výslovným súhlasom s týmito VOP vzniká medzi  Poskytovateľom a Užívateľom služby zmluvný vzťah platenej licenčnej zmluvy, na základe ktorého Poskytovateľ udeľuje Užívateľovi obmedzenú, neprenosnú a nevýhradnú licenciu na užívanie Služby. Udelením licencie na používanie Služby Používateľ Služby nezískava žiadne práva spojené s autorským dielom.

 

Rozsah používania Služby


Užívateľ Služby je oprávnený zadávať a zaznamenávať údaje do elektronického stavebného denníka v jednotlivých moduloch Služby a vykonávať ďalšie záznamy a záznamy súvisiace s vedením Stavebného denníka, ako aj tlačiť a exportovať údaje a využívať ďalšie funkcie jednotlivých modulov aplikácie v rozsahu povolenom Službou. Úrad je zároveň oprávnený používať texty vybraných právnych predpisov a vyplniteľné formuláre naviazané na Službu na účely vedenia elektronického stavebného denníka.

 

Zodpovednosť používateľa za správnosť zaznamenaných údajov


Poskytovateľ zabezpečuje pre Užívateľa, že  Službu je možné využívať v súlade s platnými a účinnými právnymi predpismi. Poskytovateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za správnosť, úplnosť a bezchybnosť údajov zaznamenaných v elektronickom stavebnom denníku a v iných moduloch aplikácie MSD a nezodpovedá za žiadne riziká alebo škody spojené s ich používaním.

 

Trvanie služby


Poskytovateľ poskytuje Službu na časovo obmedzené obdobie, na ktoré si Používateľ Službu objednal a zaplatil. Základné predplatné a jeho obnovenie sa platí vždy na obdobie jedného roka. Počas tohto obdobia je Služba poskytovaná nepretržite "online" v režime 24/7, s výnimkou nevyhnutných technologických odstávok z dôvodu aktualizácií softvéru, na ktorom je Služba prevádzkovaná, aktualizácií Služby a/alebo servisných zásahov Poskytovateľa. Prevádzkovateľ bude automaticky informovať Používateľa o prípadných výpadkoch a novinkách  na svojej webovej stránke v dostatočnom predstihu.

Nevyhnutné odstávky služby nedávajú Používateľovi právo požadovať zľavy z platby za Službu alebo bezplatne využívať Službu počas recipročného obdobia.

 

Nezákonné aktivity Používateľa pri používaní Služby


Súhlasom s týmito VOP sa Užívateľ zaväzuje, že sa nebude zapájať do žiadnej nezákonnej alebo zavádzajúcej činnosti (najmä predstierať identitu niekoho iného, manipulovať so Službou s cieľom ovplyvniť alebo narušiť činnosť iného Užívateľa, získať a/alebo napadnúť zdrojový kód Služby škodlivým softvérom, podniknúť kroky úmyselne narúšajúce funkčnosť a bezpečnosť Služby, podniknúť kroky na získanie zdrojových údajov, zdrojových kódov,  dekompilovať údaje, ktoré nie sú určené na zobrazenie používateľom v prehliadači, používať registračné údaje iného používateľa bez povolenia atď.).

Užívateľ berie na vedomie, že akékoľvek preukázané protiprávne konanie pri používaní Služby môže viesť k okamžitému zablokovaniu Užívateľského účtu a následnému riešeniu a sankciám v súlade s právnymi predpismi Českej republiky.

 

Zabránenie neoprávnenému prístupu k službe


Pri používaní Služby je Užívateľ povinný správať sa tak, aby zabránil neoprávnenému prístupu k jeho účtu inou osobou, ktorá na to nie je oprávnená, a je povinný prijať všetky opatrenia na zabránenie úniku prihlasovacích údajov a hesiel, inak zodpovedá za škodu spôsobenú neoprávneným používaním Služby Poskytovateľovi, Užívateľovi a/alebo tretej osobe.

 

Právo na zmenu služby


Poskytovateľ si vyhradzuje právo na zmenu poskytovanej služby, ktorá je predmetom zmluvného vzťahu, o čom bude dotknuté osoby včas informovať e-mailom alebo na webovej stránke Služby.

 

Ochrana Služby a Dátového obsahu


Používateľ berie na vedomie, že aplikácia MSD a údaje zadané používateľom do elektronického stavebného denníka sú bezpečne chránené pred útokmi a bezpečne zálohované.

 

Reklamácie Služby, zodpovednosť za vady Služby a zodpovednosť za škodu


V prípade sťažnosti na Službu budú akceptované iba podania na nasledujúcu e-mailovú adresu: reklamace@mujstavebnidenik.cz.

Užívateľ Služby môže reklamovať výpadky Služby, ktoré nie sú spôsobené chybami Poskytovateľa, najmä nesprávnou prevádzkou niektorého z modulov Služby, alebo nedostupnosťou Služby len bez predchádzajúceho upozornenia. Poskytovateľ služby je povinný vybaviť reklamáciu bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30 dní. O výsledku reklamácie bude používateľ informovaný e-mailom.

Poskytovateľ služby zodpovedá za škodu spôsobenú Používateľovi až do výšky ceny Služby zaplatenej Používateľom za 6 mesiacov pred dňom vzniku škody.

 

III. Ochrana a spracovanie osobných údajov

Používanie a bezpečnosť údajov používateľa


Informácie o používateľoch uchovávame a zabezpečujeme v súlade s platnými právnymi predpismi Českej republiky a súvisiacimi predpismi Európskej únie [zákon č. 110/2019 Z. z. o spracúvaní osobných údajov v znení neskorších predpisov, smernica Európskeho parlamentu a Rady 2002/58/ES z 12. júla 2002 o spracúvaní osobných údajov a ochrane súkromia v sektore elektronických komunikácií (smernica o súkromí a elektronických komunikáciách),  Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov).

 

Údaje poskytnuté používateľom


  • -- meno a priezvisko, 

  • -- E-mail 

  • -- údaje potrebné na fakturáciu v súlade s daňovými a účtovnými predpismi, 

  • -- telefónne číslo 

  • -- ďalšie údaje, ktoré používateľ dobrovoľne poskytne; pre podnikateľské subjekty aj: 

  • -- názov podnikateľského subjektu, 

  • -- IČO, DIČ, 

  • -- miesto a sídlo podnikateľa. 

 Použitie poskytnutých informácií


Poskytnuté informácie používame na:

  • -- spracovanie objednávok a fakturácia Služby, 

  • -- zasielanie informácií súvisiacich s poskytovaním Služby, 

  • -- zasielanie informácií, ktoré sú súčasťou poskytovanej služby a používateľ si ich vybral ako súčasť služby, 

  • -- na zasielanie informácií o novinkách a zmenách v Službe. 

 

Zhromaždené informácie:


  • -- dátum a čas žiadosti, 

  • -- informácie poskytované vaším prehliadačom. 

  • -- obsah žiadosti. 

 

Používanie súborov cookie


Súbory cookie sa ukladajú na strane používateľa ako krátke textové súbory a slúžia na rozlíšenie používateľov. Používaním Služby a súhlasom s týmito VOP Používateľ vyjadruje svoj súhlas s používaním krátkych textových súborov "cookies", ktoré slúžia na získanie informácií o Používateľovi, s odkazom na vyššie uvedené predpisy o ochrane a spracovaní osobných údajov. Poskytovateľ nezodpovedá za cookies tretích strán.

Súbory cookie a informácie, ktoré zhromažďujeme, používame na:

  • -- identifikácia a riešenie potenciálnych problémov 

  • -- uľahčenie prihlásenia používateľa do systému, 

  • -- predbežné vyplnenie údajov počas nasledujúcich návštev, 

  • -- štatistické údaje 

  • -- prispôsobenie obsahu Služby potrebám Používateľa, 

  • -- optimalizácia poskytovaných služieb. 

Účely a doba spracúvania osobných údajov používateľa


Užívateľ berie na vedomie, že Poskytovateľ bude spracúvať osobné údaje len na účely internej evidencie užívateľov Služby a za účelom ponúkania ďalších služieb Poskytovateľa tomuto konkrétnemu užívateľovi, ako aj pre evidenciu objednávky Služby alebo predĺženie Služby na ďalšie obdobie. Osobné údaje nebudú poskytnuté tretím stranám v súlade s platnými právnymi predpismi o ochrane údajov.

Súhlasom s týmito VOP Užívateľ udeľuje Poskytovateľovi výslovný súhlas so správou, získavaním a spracúvaním jeho osobných údajov v súlade s ustanoveniami zákona č. 110/2019 Z. z. o spracúvaní osobných údajov v znení neskorších predpisov (ďalej len Zákon), a to v rozsahu nevyhnutnom na využívanie Služby.

Poskytovateľ bude spracúvať osobné údaje Používateľa od registrácie v Službe po dobu trvania registračného obdobia.

 

Práva používateľa podľa zákona o spracúvaní osobných údajov


Používateľ má právo požadovať na základe príslušných právnych predpisov nasledovné:

  • -- o zverejnenie osobných údajov spravovaných poskytovateľom služby, 

  • -- o vymazanie osobných údajov zo systému poskytovateľa služby. 

Používateľ berie na vedomie, že

  • -- poskytnutie jeho osobných údajov je dobrovoľné, 

  • -- môže svoj súhlas kedykoľvek odvolať, 

  • -- má právo na prístup k vašim osobným údajom v Službe a 

  • -- právo na opravu týchto osobných údajov. 

 Správnosť osobných údajov používateľa


Poskytnutím požadovaného rozsahu osobných údajov na vyššie uvedené účely používateľ výslovne potvrdzuje, že osobné údaje sa týkajú jeho fyzickej a/alebo právnickej osoby, že má právo na registráciu a že údaje sú poskytnuté správne. Používateľ je povinný aktualizovať registračné údaje.

Poskytovateľ nezodpovedá za škody spôsobené poskytnutím nesprávnych a/alebo neaktuálnych údajov.

 

Cena Služby, dodacie a platobné podmienky

Informácie o cene Služby a platobných podmienkach


Cena a platobné podmienky za poskytovanie Služby sú Používateľovi zobrazené v cenníku dostupnom na webovej stránke Poskytovateľa

https://www.mujstavebnidenik.cz

 

Používanie Služby je podmienené tým, že si Používateľ objedná Službu a zaplatí poplatok za predplatné za používanie Služby. Predplatné sa platí elektronicky bankovým prevodom alebo internetovou platobnou kartou po dobu jedného roka podľa platného cenníka, prostredníctvom zabezpečenej platobnej brány. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zmenu cenníka s minimálne 30-dňovým upozornením na túto skutočnosť. Zmena cenníka sa vždy prejaví v novo vystavených faktúrach alebo platbách za Službu.

 

Platba za službu


Užívateľ uskutoční platbu za Službu po vyplnení objednávkového formulára na základe výzvy na platbu, a to so splatnosťou 30 dní odo dňa vystavenia. Faktúra (daňový doklad) bude vystavená a zaslaná Používateľovi najneskôr do 14 dní odo dňa zaplatenia ceny Služby. Akonáhle Poskytovateľ dostane od platobnej brány informáciu o úhrade predplatného Služby, Služba bude pre Používateľa plne funkčná.

 

Obnovenie (obnovenie) predplatného


Poskytovateľ do 21 dní pred ukončením predplatného vyzve používateľa k úhrade Služby na obdobie jedného roka. Ak Užívateľ nemá v úmysle pokračovať v používaní Služby, je povinný bezodkladne informovať Poskytovateľa  e-mailom.

Ak sa Používateľ rozhodne kedykoľvek počas používania Služby ukončiť registráciu a prestať Službu používať,  predplatné za nevyužité obdobie zostávajúce do konca obdobia predplatného sa nevracia.

 

Export údajov používateľa pri používaní a ukončení služby


Používateľ môže kedykoľvek počas používania Služby exportovať svoje Používateľské údaje na účely vyžadované stavebnou legislatívou (napr. na nahliadnutie) alebo na vlastnú archiváciu. Pri ukončení používania Služby sa dodržiavajú nasledujúce ustanovenia VOP.

 

Písomné oznámenie používateľovi, že prestane službu používať


V prípade písomného oznámenia užívateľovi, že ukončí používanie Služby (viď druhá veta bodu 30), Poskytovateľ písomne vyzve Užívateľa na jeho e-mailovú adresu, aby najneskôr  do 14 dní od ukončenia Služby exportoval užívateľské údaje elektronického stavebného denníka a súvisiace dokumenty zo Služby na svoje vlastné pamäťové médium  . Aby sa predišlo akýmkoľvek nedorozumeniam týkajúcim sa vývozu, je používateľ povinný bezodkladne písomne informovať poskytovateľa e-mailovou správou, že export Používateľských údajov bol úspešne dokončený.

 

Ďalšia archivácia používateľských údajov


Poskytovateľ zároveň písomne ponúkne užívateľovi (ak je vlastníkom stavby), že jeho údaje elektronického stavebného denníka budú archivované v aplikácii MSD po dobu 10 rokov, v súlade s ustanovením § 154 ods. 1 písm. d) stavebného zákona. Ak používateľ súhlasí s týmto postupom archivácie, je okamžite vystavená výzva na zaplatenie archivácie.

Archivácia je spoplatnená podľa platného cenníka poskytovateľa.

Pri ukončení používania Služby sú údaje  prístupné Používateľovi iba v režime read-only na účely ich exportu.

Pokiaľ používateľ výslovne nepožiada o ďalšiu archiváciu údajov a nezaplatí za ňu, jeho používateľské údaje a registračné údaje budú zo systému vymazané 30. dňom od ukončenia používania služby.

Ak  elektronický stavebný denník používateľa neobsahuje žiadny záznam a žiadne údaje (je prázdny) v čase ukončenia používania služby z dôvodu nečinnosti používateľa a používateľ to berie na vedomie, profil používateľa a prázdny stavebný denník môžu byť zo systému okamžite vymazané.

 

Záverečné ustanovenia

Trvanie zmluvy


Zmluva medzi poskytovateľom a užívateľom o poskytovaní Služby sa uzatvára na dobu určitú (na obdobie plateného predplatného) a jej platnosť sa automaticky predlžuje zaplatením predplatného na ďalšie ročné obdobie.

Zmluva zaniká úplným zrušením registrácie Užívateľa, či už Užívateľom alebo Poskytovateľom. Poskytovateľ je oprávnený bezodkladne zrušiť registráciu používateľa, ak Užívateľ poruší tieto VOP, poruší autorské práva Poskytovateľa, poškodí dobré meno Poskytovateľa, umožní inej neregistrovanej osobe využívať Službu, alebo neuhradí svoje záväzky po dobu dlhšiu ako 30 dní odo dňa splatnosti platobného listu. V prípade popísaného protiprávneho konania Používateľa Poskytovateľ nezodpovedá za žiadnu škodu, ktorá Používateľovi vznikne v súvislosti s vymazaním jeho Užívateľských údajov a Registračných údajov.

 

Rozhodné právo


Právne vzťahy neupravené týmito VOP sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 89/2012 Z. z. (Občiansky zákonník) v znení neskorších predpisov a zákona č. 121/2000 Z. z. o autorskom práve, právach súvisiacich s autorským právom a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

V prípade akýchkoľvek sporov vyplývajúcich zo Zmluvy medzi Poskytovateľom a Užívateľom o využívaní Služby je rozhodným právom vždy právo Českej republiky.

 

Účinnosť týchto VOP:


 

Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa: 1.3.2021

 

V mene spoločnosti MCM Phomi s.r.o.

 

Ing. Jiří Růžička, MBA - konateľ

 

 

V Českých Budějoviciach dňa 1.3.2021